wtorek, 3 marca 2015

Wysyp Ciężarówek ?

Bardzo się cieszę że okazało się że z mojego otoczenia jesteśmy już 4 kobitki w ciąży.
Każda będzie rodzić podobnie od lipca do listopada :D
To dla mnie duże wsparcie - bo oprócz nowych koleżanek wirtualnych z forum, czy tu z blogów mam mimo wszystko też kogoś z okolicy ( z forum kobitki są z baaardzo daleka, praktycznie nikt z okolicznych miast).

Jasne że wiem że na pewno poznam wiele mam w szpitalu ale też chciałabym kogoś wcześniej z brzuchem na spacer się wybrać czy soczek :)  Zwłaszcza np te które są w kolejnej ciąży, co by poradziły i opędziły od strachu :)
Mam nadzieje że na szkole rodzenia poznam sporo takich mam też, bo planuje się zapisać ;)

W ogóle, to jest niezły od dwóch lat wyż demograficzny  ( YAAAAY ROCZNY URLOP MACIERZYŃSKI! KORZYSTAAAĆ! ). Zobaczymy jak będzie dalej - w sumie mój rocznik też był wyżem do 1991 r, a potem zaczęło spadać. Pamiętam że w gimnazjum było aż 7 klas gimnazjalnych w naszej szkole, a teraz jak jest max 4 to dobrze.

Btw, może ktoś z was wie jak się nazwa jak dużo kobitek (koleżanek) naraz jest w ciąży ? Jakaś nazwa kiedyś była kurde, nie mogę sobie przypomnieć! 

Ciągle martwię się ze jestem w 16 tc i nie przytyłam ani kilo. Moja waga wacha sie od 63-64. i nie chce skoczyć. Może to źle że ważę się codziennie ?

Brzuch wyraźnie zaokrąglony na dole, widać że to nie od jedzenia bo z rana kiedy zasysa mnie głód brzuch mam jaki mam :

No chyba że to ciągle ciąża spożywcza? ;) 

Kobitki uważajcie na pogodę, wiem że sporo z was ma katar kaszel itp, pogoda jest cholernie zdradliwa - w nocy padał śnieg, rano deszcz, przed chwilą było słońce mega wiosenne, takie ciepłe.. cudne!
a Teraz... znowu się na burze zbiera ;/ 
W marcu jak w garncu ;) 


Powodzenia Maleństwo!

8 komentarzy:

  1. Normalnie baby boom (tak się to nazywało :P). Moim zdaniem już nie spożywcza hihi. Tjaa o tym niżu coś wiem - ja jestem już z niżu :P
    Co do burzy mam podobne odczucia, ale zdjęcia piorunom chcę robić. Nie ma opcji!
    Całuski
    ~ciocia Nika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa no tak baby boom! dziekujemy ciociu Niko :)

      Usuń
  2. Racja, wyż jest teraz niesamowity. Co chwilę ktoś rodzi. Moi znajomi i rodzina to istny wysyp dzieci.
    Pamiętam jak kiedyś miałam taki malutki brzuszek ciążowy. To było świetne uczucie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest super kiedy budzisz się rano i widzisz taki brzuchol. każdego dnia wyczekuje na ruchy :) wiem że jeszcze czas ale czekam nad ranem, przed snem, zmieniam pozycje że może poczuje.. chcoiaz na razie te "motylki"

      Usuń
  3. Kochana, nie martw się wagą za wczasu. Warto porozmawiać z lekarzem, ale moim zdaniem, jeśli badania i parametry są w normie, to nie ma co się zamartwiać :) ciesz się tym, że możesz jeszcze się dopinać i swobodnie się poruszać :D Niby nic a cieszy. Ja jeszcze jestem w stanie malować sobie paznokcie u stóp! (35tc) :) delektuję się tym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihih, dopinać w spodnie już nie ( sensie dżinsy) już i tak nosze leginsy bo nie chce dociskać paskiem podbrzusza
      Natomiast mój lekarz powiedział "niech się Pani cieszy... jeszcze" :D

      Usuń
  4. Haha nie martw sie, jeszcze przytyjesz i będziesz marzyć o płaskim brzuchu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś z tym wysypem jest u mnie też 4 dziewczyny z rodziny w ciąży, ja, moja siostra, która już urodziła co prawda 3 tygodnie temu, mojego męża siostra, siostra cioteczna męża. 4 ciąża w 2015 roku i mają urodzić się same dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń