poniedziałek, 2 marca 2015

A po burzy wychodzi słońce, dzień zgłoszeń i ciekawości :)

Na początku o zgłoszeniach.
Na jednym blogu znalazłam dzisiaj link do stron produktów dla dzieci - w których przy rejestracji dostajesz darmowe próbki.
Przypomniały mi się czasy w których z budki telefonicznej dzwoniło się do OB( tak do tamponów) i zamawiało się na matki, babcie, koleżanki, siostry próbki tamponów.
Wtedy w wieku 11 lat to było taka "WOW, ZAMÓWIŁAM TAMPONY!".

Teraz jest "WOW! Dostane próbki dla dziecka!"
Więc z zaangażowaniem wpisałam swoje dane i po danym wieku dziecka mam dostać próbki :)

Dodatkowo weszłam na stronę CANPOL  i zarejestrowałam się do programu BLOGOSFERA  i jetem chętna do testów produktów.
Wiem że pewnie na razie będzie mi ciężko bo to dopiero 16 tc ( dopiero?! o Chryste! zaraz będzie połowa!!! ) a widzę że większość to już dla dzieciaczków, aleee.... może może :) nie ukrywam że laktator byłby super ( jeżeli tak jak u mnie w rodzinie ja również będę miała problem z wybrzydzaniem u malucha piersi - to będzie to nie zbędne).

Natomiast jak nie to, będziemy próbować dalej :)
Zachęcam was również do zapisania się oraz testowania i tworzenia też konkursów :)   link macie wyżej!:)

Co do tytułu...
Nie znoszę burzy - boje się jej strasznie. Mam bardzo przykre wspomnienia z dzieciństwa właśnie z burzą w roli głównej.
jako fotograf niestety bardzo często słyszę " ale czemu nie robisz zdjęć piorunom? przecież to takie super!"

Super ? Czy ja wyglądam jak samobójca?

Jasne, róbcie sobie te foty. Ja natomiast wolę siedzieć w bezpiecznym domku.
Czasem jak miałam iść do pracy do brałam "Ż-tkę" jak zbierało się na burzę.
Mój były potrafił siedzieć na balkonie z % napojem i robić zdjęcia przyrodzie w trakcie jej zmagań atmosferycznych.
Wcześniej prosiłam go o wypisanie testamentu.

Moje odczucia co do burzy wyglądają tak jak u mojego młodszego psa

Więc idę przytulić się do mojego psa - bo burza już trwa 10 minut i dalej niema ochoty sobie iść!!

Ale po burzy... zawsze wychodzi słońce, więc będzie pięknie! 

Powodzenia Maleństwo!

5 komentarzy:

  1. słyszałam o tej blogosferze, ale jeszcze nie rejestrowałam się , zawsze odkładam na potem :) http://soundlymalinkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to działać działać, rejestracja trwa chwilkę :P

      Usuń
  2. My już z blogosfery mamy zestaw butelek do przetestowania. Synek uwielbia z nich pić. Zapraszam do siebie na bloga http://zkubkiemkawy13.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. superancko :) to nic tylko modlić się żeby nasz blog wybrali hihih :)

      Usuń
  3. Hej :) Napisz do Concertino Baby, możesz do Dzidziusia spróbować, Canpol oczywiście... W aptece zapytaj też o próbki. Ja na przykład kupując krem z pharmaceris dostałam dla Hani mnóstwo kremów i żeli do kąpieli. Wiem, że z Adamed niektórzy otrzymali krochmal do kąpieli... musisz po prostu wysłać maila do wybranych marek z pytaniem i z propozycją wystawienia recenzji na blogu. Wiem, że niektórzy tak robią :) Fajny jest teraz box dla mamy i malucha. Nie było go kiedy byłam w ciąży i żałuję, że nie mogłam z niego skorzystać. Sprawdź sobie bonbonbaby.pl :) jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń