niedziela, 12 kwietnia 2015

Znamy płeć! :)

Niby - nie chciałam zapeszać - bo znane przypadki są gdy dziecko rodzi się inną płcią niż lekarze mówili....
Ale.... już w 13 tc - lekarz powiedział mi że stawia na tę płeć , i moje przeczucia również były w te stronę..a teraz.. w 21 tc na 2 badaniach prenatalnych lekarz potwierdził....

Będziemy mieli syna :)  

lekarz również potwierdził że wszystko rozwija się ku dobremu :) 

jestem szczęśliwa, i zaczynam kompletować wyprawkę :) Mamy już wózek i wanienkę, no więc trza by się zabrać za ciuszki, łóżeczko i akcesoria :) 

Tu pokazuję paluszki i rączkę :) 

A tu z profilu :) 

14 komentarzy:

  1. Gratulacje. My od początku czuliśmy, że będziemy mieć syna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :) My bardzo chcieliśmy mieć synka jako pierwsze dziecko, nawet byłam zawiedziona, gdy powiedział nam, że córka na mur beton :p A teraz oczywiście się z tego ciesze, licząc, że i na synka przyjdzie pora :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Mi też się wydaje że chłopak, tylko kwaśne i kwaśne jem :) ale dowiem się dopiero za4 tygodnie niestety. Klaudia.B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sugeruj się zachciankami. Ja w ciąży nie miałam zachcianek, a w dodatku miałam dietę dla cukrzyków. Ja po prostu czułam

      Usuń
    2. Och ni spokojnie, ja to wszystko tak w żarcie i z przymrużeniem oka ;) Niestety wszyscy w koło trąbią, że będzie dziewczynka chciała bym pierwszego chłopaka ale zobaczymy co będzie i tak będziemy kochać i niepotrzebnie rozpieszczać :)

      Usuń
    3. Ja przy synu słodkie zajadałam tonami :-)

      Usuń
  4. Gratulacje :) u mnie też będzie synek :) większość już skompletowana :) czekamy już na rozwiązanie :) Pozdrowienia

    http://mitt-nye-liv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! To teraz czas na niebieską wyprawkę :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. My przy pierwszym do końca nie chcieliśmy wiedzieć, chociaż od zawsze chciałam mieć syna czuliśmy, że będzie dziewczynka. I tak było. Przy drugim co wizyta pytałam lekarza kiedy mi powie, czy już widać itd. Mówił, że "nic" nie widzi pewnie druga córa, ale na prenatalnych tak mnie "poprzerzucają", że powiedzą na 100%. Gdy usłyszałam "płeć męska" dwa razy pytałam czy lekarz jest pewny (doc dr hab.), odpowiedział, że mówi tylko to, czego jest pewnien na 1000% czy nie widzę? Patrzyłam i... nie widziałam, ale cała drogę do domu śmiałam się do siebie i piszczałam w samochodzie. Gdyby ktoś mnie obserwował powiedziałby, że psychiczna jestem :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje. Mi non stop chodzi po głowie kiedy w końcu poznam płeć dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje:) u nas na początku stawiano na syna w 18tygodniu padło jednak na 100% bedzie córka:D

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę, chłopak!:) Ja mam jeszcze szczeniackie obawy, że nie podołam wychowaniu synka, że dogadam się tylko z córą :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Synki są fajne :) W obu ciążach czułam, że będą chłopcy a USG było tylko potwierdzeniem.
    Kompletowanie wyprawki to taka fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję synka ;) my niebawem dowiemy się kto w brzuszku mieszka chociaż już teraz gin przypuszcza synusia :)

    OdpowiedzUsuń