wtorek, 28 kwietnia 2015

Inspiracje na pokój dla Juniora :)

Trochę mnie nie było, a to za sprawą szukania mieszkania no i infekcji którą ciągle mam - głos w miarę wrócił jednak ciągle kaszlę.

Mieszkanie znaleźliśmy - takie jak chciałam!
Dwa pokoje, osobno kuchnia, łazienka, przedpokój większy niż inne mieszkania miały - 33 m2 ok - nie dużo, ale dla nas starczy!
I to w tej cenie jakiej też chciałam.

Dodatkowo dogadałam się z właścicielem że przez pierwsze dwa miesiące odejmuje mi po 400 zł - a ja sama odnawiam mieszkanie  ( bo mieszkanie jest do odświeżenia)
Umowa na paroletnia, rachunki na moje nazwisko - jest cudownie.

Z właścicielką mieszkania też się dogadałam - i na wyprowadzkę mam czas do końca maja, moja kaucja idzie na ten miesiąc maj do rachunków - więc nie muszę kombinować dużej ilości pieniążków na remont...

Farby teoretycznie wybrane.... najpierw zaczniemy od kuchni , potem łazienka, duży pokój, przedpokój na koniec pokój Juniora.
Ale nie będę wam tutaj pisać o tym jak będzie wyglądała reszta pokoi - fakt że to mój praktycznie pierwszy remont mieszkania i jestem podekscytowana, ale blog jest o dzieciach  :) najwyżej później wstawię wam fotki przed i po mieszkanka :)

Mały będzie miał zielony pokój - wybrałam ten kolor bo jest neutralny, i spokojny...
Dodatkami będą .. owieczki :P

Te lampki na suficie mnie urzekły, ale zapewne są za drogie na mój portfel - więc pozostanie karuzela z lampkami hihihi


myślę nad jedną ścianą w paski ;) 







Co z tego wyjdzie... zobaczymy :D 

Dlaczego owieczki ?
No cóż- matka jest psiarą ma bordery, bordery paszą owce... no.. więcej tłumaczyć nie będę :D 


17 komentarzy:

  1. Fajny motyw z tymi owieczkami. I ten odcień zielonego cudny.
    Ja się zarzekałam kiedyś, że nie będę przy córce wszystkiego różowego kupować, ale tak się nie da. No i u nas króluje motyw sówek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł z owieczkami i ścianą w paski super :) ja dziś w końcu zerwałam z łóżeczka zabezpieczenia przed kotami więc może wieczorem wstawię post ze zdjęciami naszego kącika dla Olusia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł i sprecyzowany. Ja wciąż myślę i myślę i tylko zmieniam koncepcję :(
    Owieczki są cudowne - takie puchate kulki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na pokój. Owieczki dodadzą radości w pokoju, a paski przełamią jednokolorowe pomieszczenie. Mnie się bardzo podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie zaglądnij na stronę dekea.pl tam jest mnóstwo inspiracji do pokoików dzieci. Firma Dekea projektuje tapety, rolety, dekoracyjne okleiny nie tylko do pokoików Maluchów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się już nie mogę doczekać dnia, gdy wparujemy ze sprzętem malarskim, a także efektu końcowego *.*
    Całuski
    ~ciocia Nika

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatni motyw najlepiej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te motywy.
    Zielono jest spokojnym i ciepłym kolorkiem. Więc mAleństwu napewno będzie w nim dobrze;-)
    Pozdrawiam
    www.rodzinka2plus2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To super, że znalazłaś to czego szukałaś :) Inspiracje są baaaardzo fajne. Jestem ciekawa efektu końcowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne inspiracje, sufit w pierwszym pokoju wymiata, chciałabym taki zrobić u Frania, ale pewnie kosztowały fortunę 9:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny styl, ze smakiem i nie tandetnie :) szkoda, że nasz pokój już urządzony, bo jednak to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne te lampki na suficie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ten zielony (sąsiadujący ze ścianą w biało czarne pasy) i ten beżowy/brąz (z gwiazdkami) to jakie to farby? możesz podać nazwy?

    OdpowiedzUsuń