wtorek, 14 kwietnia 2015

Kulinarnie - zapiekanka z pomidorami i brokułami

Właściwie to na dniach nic się nie działo.
Oprócz oczywiście czwartkowego usg gdzie wszystko w porządku :)

Dziś za to mogłam zaliczyć pierwsze zasłabnięcie w autobusie !!
Na szczęście skończyło się na trzymaniu przez Pana i 15 minutach siedzenia na przystanku - teraz jest wszystko w porządku...

Powoli zbiera mi się na jedzenie mięsa już - na szczęście, podjadam tak jak przed ciążą wędliny  :P
Ale mimo wszystko mój obiad znowu zakończył się bez mięsny...


ZAPIEKANKA Z POMIDORAMI I BROKUŁAMI

Składniki:
1 brokuł
Makaron( jaki chcecie i ile chcecie)
3 pomidory - najlepiej lima
śmietana
ser
czosnek
Oliwa( na oko)
sól i pieprz do smaku


Gotujemy makaron na al dente, oraz brokuły tak by się nie rozgotowały-i były średnio twardawę.
Wyparzamy pomidory i obieramy ze skórki-  kroimy na drobne kosteczki.
Piekarnik grzejemy do 180 stopni.

w osobnej miseczce przygotowujemy "marynatę" czosnek , oliwa, sól pieprz - i mieszamy z naszymi warzywami.
Makaron odcedzamy , mieszamy z warzywami, całość wrzucamy do naczynia i zalewamy śmietaną.
Całość posypujemy serem.

Ja dla efektu i smaku warstwami leje śmietanę i sypię ser , aby było też w środku :)
Całość pieczemy 20-25 minut.

SMACZNEGO!



12 komentarzy:

  1. Uważaj na siebie :) danie wygląda ciekawie. I ten brokuł... Uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie niemam pojęcia od czego zrobło mi się słabo jechałam 10 minut w autobusie - ani duszno nie było ani tłoczno- siedziałam. i nagle..

      Usuń
  2. Uwielbiam brokuły!! Danie wygląda przepysznie, smakuje pewnie jeszcze lepiej! :)
    Dużo zdrówka o oby taka nieprzyjemna sytuacja nie miała już miejsca.
    W ciąży nasz organizm "wariuje".
    Uważaj na siebie!
    Ściskam wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no wariuje wariuje, a teraz jeszcze ta pogoda ciśnienie i w ogóle ;/
      danie jest pyszne jak ktoś lubi w miare "lekko"choc makaron syci, ja użyłam zwykłego ale można dać jaki kto chce. zreszta myśle że z ryżem makaronowym też by było pyszne!

      Usuń
    2. Pycha zapiekanka. Uważajcie na siebie

      Usuń
  3. Zapiekanka wygląda przepysznie ;)
    na koniec dodam to co wszyscy uważaj na siebie, ciąża potrafi dać w kość. Tak więc dużo zdrówka życzę i samych życzliwych, pomocnych ludzi na swojej drodze, miło, ze ktoś Ci pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  4. a mozna dorzucic miesko???;) w ciazy stalam sie strasznie miesozerna:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja wlasnie odwortnie! przed ciaza mega duzo miesa.. a teraz.. wcale niemam ochoty...
      aczkolwiek jasne, widzialabym tu kurczaka!

      Usuń
  5. Mniam, wygląda i za pewne smakuje wspaniale! :) Uwielbiam takie rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiesz jak mi smaku na noc narobiłaś ! :) http://soundlymalinkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie moglam patrzeć na kurczaka. A sam zapach rosołu posylal mnie do toalety. Ale jakby mi kto grilla pod nos postawił to wszystko moje ;) i przez moje zachcianki przytylam prawie 30 kg. Dziś 8 mies później waga jest jak przed ciąża. ;)

    OdpowiedzUsuń