piątek, 16 stycznia 2015

3 usg :)

Cześć
Na wstępie, muszę Ci powiedzieć ze Twoja matka jest wielkim kanciarzem jak musi do czegoś dojść.
Jako że tydzień temu mój lekarz nie chciał mi zrobić usg, dziś postanowiłam go trochę skłamać.

Nie rób tego nigdy matce.

Na moje stwierdzenie że przewrócił mnie 50 kg pies i następnego dnia lekko krwawiłam skierował mnie natychmiast na usg.
Ha :) Dopięłam swego.
Także maluchu, dziś w  100 % wiem że jesteś( wiesz w końcu całodzienne mdłości, zwroty, spanie, też mi to uświadamiały) i masz się dobrze, Twoje serducho bije zdrowo według usg jestem 8 tygodniu i 5 dniu ciąży także kończę 9 tydzień. Jeszcze 4 tygodnie i zakończę pierwszy trymestr i zobaczę Cię jak wyglądasz na normalnym USG :)
Nie mogę się doczekać i mam nadzieje że nie będziesz się wiercił/wierciła i zobaczymy kim jesteś ;)


W niedziele jadę na wystawę z Ticiem i Zoomi, chyba jednak Tica wystawi Magda - nie chce ryzykować a Zoomke już sama. Mam nadzieje że będę miała trochę szczęście i zgarnę to co chcę.

Oprócz tego... byłam na pierwszym spotkaniu SNE w Bytomiu.
Było.. inaczej, miałam potem mętlik w głowie, chętnie tam pojadę drugi raz. Muszę to poczuć póki co czuje strach, ale to teraz moje hormony działają i wszędzie go odczuwam.

Pamiętaj że wszystkiego w życiu trzeba spróbować! (Tylko bez używek dziecko...)

Powodzenia  maleństwo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz