sobota, 24 stycznia 2015

11 tydzień.

Hej

Uff, jak ten czas leci :)
Już jutro zacznę 11 tydzień ciąży, szybko czas mija a za 7 miesięcy się spotkamy :)
Przestajesz mi dawać tak w kość jeśli chodzi o moje samopoczucie, już nie jestem taka śpiąca a i mdłości mam tylko nad ranem - ale za to.. jakie. Troszeczkę mi smutno i mam zmienne nastroje, ale podobno to hormony( i Twój ojciec przez którego skacze mi ciśnienie) i to normalne, ciesze się że Cię mam i nie mogę się już doczekać następnej wizyty w piątek. Mam nadzieje że już zobaczę twoje kształty :) w piątek będę powoli kończyć 11 tydzień więc już będziesz miał/a około 5 cm! Jak to mówią lekarze będziesz wielkości pomidorka koktajlowego :D
Myślałam też że może dowiem się kim jesteś, ale jednak to chyba za wcześnie ;) ale myślę że za około 3 tygodnie dowiem się :)

Poza tym dla żartów czytam przesądy ciążowe oto kilka z nich które mnie rozbawiły :

  • Jeśli ciężarna się przestraszy i złapie za jakąś część ciała, np. twarz, głowę, rękę, to u noworodka powstanie w tym miejscu myszka - rodzaj znamienia.
I tak będziesz to miał/a bo ja jestem strasznie piegowata i u nas w rodzinie to normlane :)

  • Trzeba unikać oblizywania noża, ponieważ grozi to wykształceniem się tzw. zajęczej wargi u dziecka.
A od miksera mieszadełka ? 

  • Ciężarnej kobiecie się nie odmawia, ponieważ tego, kto odmówi, zjedzą myszy.
Padłam :D 
  • Nie wolno patrzeć na zwierzęta, bo dziecko będzie pozbawione mądrości.
Biorąc pod uwagę że mamy 3 psy i 2 koty u Twojej Babci... hm... kurcze :D 
  • Farbowanie włosów jest w ciąży zakazane, ponieważ dziecko urodzi się rude.
Nie przejmuj się skarbie, rudzi są atrakcyjni jako dorośli! A poza tym za moich czasów dzieciństwa faktycznie nie można było być rudym a teraz - moda.
  • Jeśli ciężarna cierpi na zgagę, oznacza to, że dziecku rosną włosy.

Chyba będziesz łysy/a :( 


No to te co faktycznie mnie rozbawiły ;)
Poza tym szukam już nam mieszkanka, chyba urodzisz się ślązokiem, w sumie - po tatusiu :P


Powodzenia maleństwo!

2 komentarze:

  1. Twoja matka chce, żeby Twoja ciotka udusiła się ze śmiechu (przesądy + komentarze).
    A co do Waszego wyjazdu za granicę (Mama Ci kiedyś wytłumaczy :P) to ja i ciocia Ania stanowczo protestujemy hihi
    ~ciocia Nika

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, no... ja nagminnie wykorzystywałam tekst ... ciężarnej się nie odmawia, bo zjedzą Cię myszy :D A zgagę miałam okropną a moje dziecie urodziło się prawie łyse :)

    OdpowiedzUsuń