piątek, 6 kwietnia 2018

Gdy ogarnął Cię Chaos ....

Ostatni czas ogarnął nas wielki CHAOS
Wręcz BIG BANG.
I tak oto w ciągu nie całego roku zdążyłam przeprowadzić się 3 razy ( no dobra.. 2, bo z klatki do klatki się nie liczy?)
Planujemy Ślub - WOW!
A Tymko ma już 2,5 roku i chodzi do przedszkola - aktualnie to choruje ale pomiędzty chorobami chodzi do przedszkola .

Ja obiecuje sobie że w końcu wrócę stale na bloga i raz w tygodniu będzie porządna notka :)
Może dwa?:)

Zależy ile was będzie :P

Tak więc tyle rzeczy się zmieniło . Więc i blog powróci w nowym stylu .
Będzie wszystkiego po trochu .
Recenzje produktów , trochę o ślubie , o buncie 2- latka :) O nauce mówienia, bo aktualnie na niej jesteśmy - będzie też raz na jakiś czas o psach :)
Będzie też oczywiście o gotowaniu , a także o diecie i ćwiczeniach! Bo to stało się moją bardzo ważną częścią życia ostatnio!

Dodatkowo chce namówić Konrada żeby raz na miesiąc pisał wam Note... od męskiego punktu widzenia :)

Jaką notkę chcecie pierwszą? 
Recenzja Książek Pucio ?
Bunt 2-latka i jak sobie radzimy ?
Sezon na kleszcze i jak chronić siebie i nasze czworonogi?
Co należy zrobić pół roku przed Ślubem? :)
Kiedy należy zrobić sobie badanie u dietetyka ?

Czekam na wasze odpowiedzi :)



7 komentarzy:

  1. Życzę wytrwałości w postanowieniu powrotu do blogowania ☺ Ja bardzo chętnie poczytałabym o buncie 2-latka. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinie, Taki post na pewno się pojawi w tym miesiącu :)
      No i wytrwałość myślę że będzie :D

      Usuń
  2. A.mnie interesują przygotowania do ślubu, bo też chciałabym w końcu kościelny ������

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Intryguje mnie badanie u dietetyka :)

    OdpowiedzUsuń