sobota, 2 maja 2015

Mamy 25 TC- trochę o naszej wyprawce.

Ostatni tydzień był dość stresujący - połączony z odpoczynkiem w domu.
Praktycznie cały tydzień przeleżałam w domu.

Wcale mnie to jakoś mega nie cieszy - bo i tak nic nie robię oprócz oglądania filmów i spacerów z psami.
Dziękuje za miłe słowa dotyczące szukania mieszkania - szukamy szukamy... piszemy.
W Poniedziałek zacznę dzwonić.

Tymczasem - z braku laku i pomysłów na posty postanowiłam napisać wam co już mamy...
Jeśli chodzi o ciuszki - to mam ich masę...  Myślę że gdy pójdą do prania i prasowania pokaże wam zdjęcia poszczególnych ciuszków - ciuszki dostałam od ciotek- niektóre sama kupiłam w lumpie i generalnie większość jest przepiekna ;D
Oczywiście rozmiary są różne - więc są posegregowane rozmiarami w workach


Łóżeczko - kupiłam za okazyjną cene 50 zł ;) - szuflady dokupimy
Jak widać pod łóżeczkiem są koła od wózka w łóżeczku stelaż od wózka - no i materac też już mamy ;)


Skoro już wspomniałam to i proszę wózek - Wózek dostałam, naprawdę dziękuje z całego serca wspaniałej Kasi za ten prezent :) Mam też do niego spacerówkę :) i zmienne koła :)




Do wózka mam też pałąk z maskoteczkami i lusterkiem. Trójkącik ma melodyjkę


Przewijak na łóżko:) spory przewijak który również dostałam w prezencie :) 


I takie o - nosidełko hehe, chociaż planuje raczej chusty ;) ale również prezent



Póki co tyle - trzeba zacząć kompletować resztę... kosmetyki, pieluchy eh eh a tu jeszcze szukaj człowieku mieszkania.

a Tak wyglądamy w 25 tc ;) (24tc+0d)


Powodzenia Maleństwo!

13 komentarzy:

  1. Phi... całkiem sporo tego macie :-)
    Jedyne czego nie zazdroszczę to ogarnianie ubranek. Ja dojść do ładu nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja po przeprowadzce dopiero zaczne chyba haha

      Usuń
  2. Mam identyczne łóżeczko. Moje też już czeka na swojego lokatora:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widze ze modne te lozeczka, ostatnio robilam sesje zdjeciowa dzieciatka to Pani tez miala takie

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. pierwsze 4 kola naszego syna:D i to ferrari! :D

      Usuń
  4. Jaki śliczny brzuszek. :)
    Łóżeczko świetne. Ehh.. Pamiętam jak ja prałam ubranka. Siedziałam potem i patrzyłam jak takie tyci ciuszki się suszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, ja podejrzewam ze nie bede miala takiej fazy:d

      Usuń
    2. Też tak myślałam :)

      Usuń
  5. Dużo już macie rzeczy, ja w 25 tygodniu prawie nic nie miałam. Zresztą mój mąż chciał czekać z wyprawą do porodu, ale nie pozwoliłam na to.

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest bardzo ładny czas i myślę, że jeżeli ktoś liczy na dziecko to na pewno będzie bardzo szczęśliwym człowiekiem. Ja nawet zachowałam swój pierwszy test ciążowy https://apteline.pl/artykuly/testy-ciazowe-kiedy-i-jak-ich-uzywac/ i muszę powiedzieć, że nawet dwa paski do tej pory się zachowały. Mimo tego że minęło już kilka lat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marta Marczyńska2 listopada 2019 14:02

    Ja też wiele rzeczy do pokoju córci dostałam od znajomych albo kupiłam z drugiej ręki. Na jednej tylko rzeczy postanowiłam nie oszczędzać. Zainwestowałam w materac od https://senpo.pl/producer/hilding/
    i jestem bardzo zadowolona, bo mam pewność, że dbam o zdrowy sen swojej córeczki.

    OdpowiedzUsuń